Kerngroep

De kerngroep is het 'echte' hart van de vereniging. Zij volgt de ontwikkelingen van de stad nauwgezet, geeft gevraagd en ongevraagd haar visie op de plannen van de gemeente en/of haar bewoners, levert nieuwe ideeën en verzorgt lezingen en workshops. Leden van de kerngroep hebben zitting in de diverse gemeentelijke advies- en werkgroepen. Zij leveren daar hun actieve bijdrage. De samenstelling van de kerngroep is divers. Mede door een jarenlange ervaring zijn de kerngroepleden thuis in de historische, planologische, verkeerskundige en architectonische aspecten waarmee de ontwikkeling van onze gemeente te maken heeft. Door de aanwezige kennis is de kerngroep goed in staat doordachte plannen en adviezen te geven. De kerngroep komt maandelijks met het bestuur bijeen waarbij de actuele onderwerpen worden besproken. De bijeenkomsten zijn toegankelijk voor leden. Voor de juiste data kunt u het beste contact opnemen met de secretaris: