Verslag lezing "Routes Binnenstad"

Sprekers: Piet C. Bruys,
  Jan Weyts
Datum: woensdag 12 juli 2017
Tijd: 20:00 uur
Plaats: Het Zwijnshoofd, Moeregrebstraat 18, Bergen op Zoom
Initiatief de Vereniging Binnenstad

Routes Binnenstad

In het kader van de Vitale Binnenstad en in samenspraak met het Binnenstadslab presenteerde een door de Vereniging Binnenstad samengebrachte werkgroep haar bevindingen en aanbevelingen. De werkgroep die bestaat uit vertegenwoordigers van de Vereniging Binnenstad, Stichting Stadsherstel, de Stichting Bezichtiging Monumenten en de Fietsersbond, kreeg als opdracht: “Onderzoek welke belevingsaspecten voor bezoekers van de binnenstad belangrijk zijn en geef aanbevelingen om een zo optimaal mogelijke context te laten ontstaan waarbinnen Bergen op Zoomse verhalen’ in al haar facetten positief beleefd kunnen worden”.

Bijlagen

De werkgroep beschreef haar uitgangspunten, ideeën, bevindingen en aanbevelingen in vier rapporten die hier te downloaden zijn. Ook de presentatie in pdf-formaat is hier te downloaden. De linken in de bijlagen werken als de bijlagen geopend worden in een pdf-reader.

Presentatie Routes Binnenstad

Beleving

Autoroutes en parkeren

Fietsroutes en parkeren (Fietsersbond)